lyxmamma.blogg.se

Hej, Kristina heter jag och är 30 år gammal, född och uppvuxen i sthlm. Träffade min stora kärlek J för 8 år sedan och flyttade till Västerås. Vi har idag två barn Ella 4 år och Elian 3 mån. Följ mig i min vardag i min lyxiga värld fylld av KÄRLEK!

Låt mig få presentera mig!

Publicerad 2013-11-15 23:31:02 i Allmänt,

Välkommen in i min värld som jag skulle vilja kalla mig lyxmamma.
Kristina heter jag och är mamma till världens finaste ungar, Ella 4 år och min lilla plutt Elian på 3 månader.
Dessa ungar fyller mig med så mkt kärlek som gör mig till den lyckligaste morsan!
 
Mitt stora intresse i livet är att resa, utforska och se främmande länder, jag har sett en hel del men finns så mkt mer jag vill.
Med åren har jag även blivit väldigt intresserad av inredning främst efter vårt husköp, älskar att skapa.
 
I min värld ska ni få följa med mig på mina äventyr dagligen:)

God natt... vi hörs imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela