lyxmamma.blogg.se

Hej, Kristina heter jag och är 30 år gammal, född och uppvuxen i sthlm. Träffade min stora kärlek J för 8 år sedan och flyttade till Västerås. Vi har idag två barn Ella 4 år och Elian 3 mån. Följ mig i min vardag i min lyxiga värld fylld av KÄRLEK!

Underbara lördag!

Publicerad 2013-11-16 20:20:39 i Allmänt,

Vi har haft strålande november väder idag, helt otroligt hela 10 grader och SOL.
Började morgonen med en powerwalk i ca 40min, fylldes med så mkt solenergi :)
Dagen kunde inte starta på ett bättre sätt!
Kom hem till ett dukat frukost bord!
 
Sedan har dagen gått i ett, har varit i väg på flera ärende. Skönt fick massor gjort!
Vi köpte hus i sommras, så underbart men massor att göra.
Just nu målar vi vår trappa vitt och ska byta matta till svart... kommer bli sååå snyggt!
 
Nu sover mina älskade barn;) jag ska nu hem till grannen på en kvällsfika!
Hörs imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela